Skip to Content
Jubileumeditie van De Mol start meteen met best bekeken openingsaflevering ooit

Jubileumeditie van De Mol start meteen met best bekeken openingsaflevering ooit

De Mol startte gisteren met een (verf)bommetje: maar liefst 1.060.167 Vlamingen – goed voor 51,6% marktaandeel - keken op zondagavond naar de extra lange eerste aflevering van het tiende seizoen, met o.a. de introductie van verrassingskandidaat Jens. De openingsaflevering van het succesprogramma werd sinds de start op VIER nooit beter bekeken. Ter vergelijking: 943.852 kijkers in 2016, 875.157 in 2017, 1.040.537 in 2018, 979.742 in 2019, 1.049.782 in 2020 en 1.031.486 kijkers in 2021. Op de winnaar en de ontmaskering van De Mol is het nog even wachten tot 8 mei. En iedereen die wil kan de finale van dit feestseizoen helemaal live meemaken vanuit Paleis 12 in Brussel.

CIM TV – Noord – live+uitgesteld+web+rerun – 4+ (aantal kijkers) & VVA 18-54 (marktaandeel) - SBS Belgium

Niels Pittevils
Niels Pittevils Persverantwoordelijke Play4, Play5, Play6, Play7 & GoPlay

 

Over Play4

Alle vermelde teksten, foto’s, afbeeldingen, logo’s, handelsnamen, merken en audiovisueel materiaal zijn in eigendom of in licentie van De Vijver Media (SBS Belgium met de zenders Play4, Play5, Play6, Play7, GoPlay en Woestijnvis) en zijn auteursrechtelijk of anderszins beschermd.

Gebruik hiervan is niet toegestaan zonder voorafgaandelijk akkoord van De Vijver Media, hetzij via email hetzij na het ontvangen van een login op www.beeldfabriek.be. Het ontvangen van een login impliceert uw akkoord met de gebruiksvoorwaarden van www.beeldfabriek.be

Play4
Harensesteenweg 224
1800 Vilvoorde